vrijdag 6 februari 2015

reactie

de bank reageerde snel
resultaat :
binnenkort een afspraak met de directeur private banking
ik ben tevreden ... [wordt vervolgd]

't vervolg deel 1;
maandag 9F15 afspraak gemaakt:
volgende week woensdag alhier, des te beter: de bank komt naar mij toe!
ook George van Houts reageerde vandaag
van het theaterstuk 'De Versierders' allemaal erg positief,  waarvoor dank ... 'k heb er zin in
ik schreef als reactie:

gaaf dat u reageert
echt super
ik dacht … [sorry]
jullie zijn net zo arrogant als die banken
tegen wie jullie het fluwelen zwaard heffen

zo’n simpele ziel in de provincie zoals ik: 
‘we vreten ervan maar daar schijten er ook met plezier op’

de parameters van je eigen concept zijn mega streng
het viert je zelf in al zijn krochten en kimmen
doof voor ongewenste valse tonen
daar hang je immers al je vodden en glimkostumen aan op 
’t zijn de parels en droedels van je hele zijn

genoeg hierover …
mijn vooringenomenheid heeft geen grond
ik val in dankbaarheid … even mijn jasje gladstrijken  tijdens de vlucht
….
ik aanvaard  met graagte uw uitnodiging
Carré heerlijk … lekker vooraan graag
ik ben een heftige dikkerd … gourmand perdu … pas dus niet in allemans’ stoelen

opdat ik het ware circus kan proeven/ruiken met mijn invite
jullie pamflet - dat inmiddels draagkracht wint
de dag maakt niet uit … ik voeg me met plezier
ik krijg veel reacties van mensen die twijfelen
over willen stappen naar Triodos dat springt eruit

met hartelijke groet
winston