zondag 6 november 2011

fop-sigaar die 'ver vliegt'


Flying Blue ... mijn klacht wordt doorgestuurd
Flying Beu

beste mevrouw/ heer,

voor de consument zijn jullie wat betreft alles dat met KLM en reizen te maken heeft meer en meer 'n compleet raadsel aan het worden.

ik boek bij KLM en vlieg met Air France en/of Delta, waar niks meer mogelijk is qua stoelreservering rondom comfort en de service zwaar onder de maat is: b.v. bij Delta betaal ik 7$ voor een consumptie [hors d'habituel] en direct afrekenen met plastic [obligatoire], gelijk alsof je bij een gerenommeerde galerie een Willem de Kooning koopt en afgescheept wordt met een litho van Andy Warhol, vervolgens aanklopt bij de 'desk' van de galerie en doorverwezen wordt naar de fietsenstalling van tante Truus om je verhaal te gaan halen.

partners in de lucht - waar je continue mee om de oren wordt geslagen, door jullie, krijgen een bittere nasmaak ... ergo: al die leuke service programma's, leuk vormgegeven door externe professionals, maar ze bedotten de boel: veel beloven maar niets invullen ... shame on you

ik groet u met ernstige spijt - de Goden zij dank, dat ik wel in een dossier pas, want de handling van een goede vliegtuigstoel is blijkbaar een omissie geworden, voor u en uw partners

winston